Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
hu

Gyakran ismételt kérdések

RENDELÉS

Hogyan tudok rendelést leadni?

1. Válaszd ki a terméket, amit szeretnél megvásárolni és tedd a kosaradban a „KOSÁRBA” gomb megnyomásával
– Ha szeretnél még vásárolni áruházunkban, akkor kattints a „TOVÁBB VÁLOGATOK” fülecskére.
– Ha nem szeretnél mást a kosaradba tenni, akkor kattints a „TOVÁBB A KOSÁRHOZ” gombra.

2. Itt válaszd a „TOVÁBB A PÉNZTÁRBA” gombot. A következő oldalon add meg az emailcímedet, vezeték-, és keresztnevedet, valamint a telefonszámodat. Javaslom a hírlevél négyzetecske bepipálását, mert így elsőként értesülsz majd az új termékeinkről, híreinkről, akcióinkról. Ha ezekkel megvagy, nyomd meg a „TOVÁBB A SZÁLLÍTÁSI MÓDOKHOZ” mezőt.

3. Megérkeztél a szállítási módok kiválasztásához. 3 lehetőség közül választhatsz:

  • Személyes átvétel üzletünkben (1042. Budapest, Árpád út 90-92.). Ebben az esetben nem kell szállítási költséget fizetned.
  • Csomagpontba történő szállítás esetén válaszd ki a „Packeta – Csomagpontok” opciót, majd a hozzád legközelebb eső csomagpontot.
  • Házhoz szállítás: itt kell megadnod azt a címet, ahova a rendelésed kéred.

Miután kiválasztottad, hogy hogyan szeretnéd megkapni a csomagodat, nyomj a „TOVÁBB A FIZETÉSI MÓDOKHOZ” gombra.
Itt kell eldöntened, hogy hogyan szeretnél fizetni.

  • Online (bankkártyás) előre fizetés Barionnal
  • Banki átutalás (előre utalás)
  • Utánvét

Ezen az oldalon kell megadnod a számlázási címedet is.

4. Ha mindez megvan, nyomd meg a „TOVÁBB AZ ÖSSZEGZÉSHEZ” fülecskét. Itt van lehetőséged újra átnézni a rendelésed adatai, valamint megjegyzést írni a rendelésedhez. Ha mindent rendben találsz, fogadd el a Vásárlási feltételeket, valamint az Adatvédelmi nyilatkozatot a kis négyzet kipipálásával és kattints a „MEGRENDELEM” gombra.

Innentől kezdve már semmi dolgod nincs, csak dőlj hátra és várd, hogy megérkezzen hozzád a legújabb kedvenced!

Telefonon is tudok rendelést leadni?

Természetesen. Ebben az esetben hívd a +36 50 103 7424-es telefonszámot, ahol készséggel állunk rendelkezésedre és segítünk a rendelésed leadásában.

Tudom-e módosítani a leadott rendelésemet?

Erre van lehetőséged de ebben az esetben minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot, mert erre csak a kiszállítás előtt van mód. Abban az esetben ha már a csomag kiszállítása el lett indítva, akkor a módosításra a visszaszállítás szabályai érvényesek.

Nem kaptam visszaigazoló emailt a rendelésemről.

Sikeres rendelés esetén, mindig küldünk visszaigazoló emailt, hogy jelezzük feléd, hogy a rendelésed megkaptuk és, hogy a feldolgozását megkezdtük. Ilyen esetben 2 dolog állhat fent:

  • véletlenül elírtad az email címed (kérlek ellenőrizd, hogy helyesen adtad-e meg)
  • vannak olyan levelező rendszerek, amelyek egyes emaileket a Spam vagy a Promóciók mappában küldenek. Ezt sajnos, mi nem tudjuk irányítani, ezért ha valamiért nem kaptál a rendelésedről visszaigazoló emailt, akkor kérünk, nézd meg ezeket a mappákat is.

Amennyiben itt sem találod, akkor vedd fel velünk a kapcsolat elérhetőségünk valamelyikén.

TERMÉKEINK

Hogyan tudom megállapítani, hogy az adott termékből mekkora méretre van szükségem?

Annak érdekében, hogy minimálisra csökkentsük annak a kockázatát, hogy nem a megfelelő méretű cipőt rendeled meg a webáruházunkból, javasoljuk, hogy a kiválasztott lábbelinél kattints a MÉRETTÁBLÁZAT fülecskére, ahol meg tudod nézni, a kiválasztott márka pontos méreteit.

Egyéb kérdéssel, kéréssel keress minket nyugodtan, ha bizonytalan lennél rendeléskor.

Elérhetőségeink:

Mobil szám: +36 50/103-7424
E-mail cím: info@kenyelmescipok.hu

Az általam vásárolni kívánt termékből nem találtam megfelelő méretet. Lehetséges, hogy be tudják nekem szerezni a méretemet?

Vannak olyan modelljeink, melyekből lehetséges méretpótlás. Ebben az esetben lépj velünk kapcsolatban elérhetőségeink valamelyikén, ahol pontos információt tudunk adni a kérdéses modellel, mérettel kapcsolatban.

Hol tudok értesülni az akciókról, újdonságokról?

Iratkozz fel hírlevelünkre, ahol minden fontos információt elsőként fogsz megtudni, így biztosan nem maradsz le semmiről. Valamint kövess minket a Facebook és Instagram oldalunkon is, ahol szintén sok hasznos információt, tanácsot osztunk meg veled. Hírlevelünkre a nyitóoldal alján tudsz feiratkozni.

Előfordulhat, hogy olyan terméket is be tudnak szerezni, ami nincs a webáruházban?

Lehetséges, hogy igen. Ebben az esetben keressen minket elérhetőségeink valamelyikén.

Nem találtam meg minden információt a weboldalon egy adott termék leírásakor vagy nem egyértelmű számomra néhány dolog. Mi a teendőm?

Ebben az esetben kérj tőlünk bővebb tájékoztatást a kiválasztott termékről.

Tetszik egy modell de a webáruházban azt látom, hogy nincs a méretemben. Lehetséges, hogy később lesz, illetve, hogy tudnak nekem rendelni?

Ilyen esetben mindenképpen érdemes rákérdezned, ugyanis vannak olyan modellek, melyek állandó termékek az adott cégnél és tudunk belőle rendelni.

Ajándékutalvány vásárlása

Ajándékutalványt csak előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel tudsz vásárolni.

SZÁLLÍTÁS

Milyen szállítási módok közül választhatok?

Szállítás lehetőségek:

Személyes átvétel üzletünkben: ebben az esetben természetesen nincs szállítási díj a rendelésed után.

Csomagpontba történő kézbesítés:

Ha átvevőhelyre kéred a csomagod:

2 lehetőséged van.

Átvevőpontba:

Ez általában egy hozzád közel eső benzinkút vagy valamilyen kis üzlet (optika, kis közért, fonalbolt, stb.) Ennek előnye, hogy nem kell otthon ülnöd és várnod a futárt, ráadásul 7 napod van arra, hogy átvedd a csomagod. És végül de nem utolsósorban olcsóbb, mintha házhoz szállítást kérnél.

Javasoljuk, hogy inkább készpénzzel készülj, mert nem minden átvevőpontban lehetséges bankkártyával fizetni.

Z-Box:

Ez tulajdonképpen egy önkiszolgáló csomagpont, ahol a nap 24 órájában átveheted a csomagod. Erre 2 nap áll a rendelkezésedre. Az átvételhez le kell töltened a Packeta applikációját. Amint megérkezik a csomagod az általad kiválasztott Z-Boxba, értesítést küld a rendszer. A Z-Boxhoz érve nincs más feladatod, mint bekapcsolni a bluetooth-t a telefonodon és a helymeghatározást. Az alkalmazás automatikusan párosítja a készülékedet a csomagautomatával.

  • Amennyiben előre fizettél, automatikusan nyílik a csomagodat tartalmazó rekesz.
  • Utánvét esetén, először az applikáció segítségével ki kell, hogy fizesd egy online banki fizetőfelületen a rendelésed ellenértékét és utána nyílik az ajtó.

Fontosnak tartjuk elmondani, hogyha nem vagy rutinos az applikációk használatában és az online fizetésben, akkor válaszd inkább az átvevőpontra történő rendelést vagy a házhoz szállítást.

A Packeta.hu futárszolgálat segítségével: 990 Ft

Házhoz szállítás:

  • Házhozszállítás Packeta futárszolgálattal: 1.790 Ft
  • Házhozszállítás MPL futárszolgálattal: 4.990 Ft

(Webáruházunk a csomagokat Packetán keresztül adja fel, a kiszállítás a Magyar Posta által történik)

Utánvét díja: a választott szállítási díjon felül +350 Ft

Mennyi a szállítási költség ha rendelek?

40 000 Ft felett ingyenes a kiszállítás.

Személyes átvétel üzletünkben: ebben az esetben természetesen nincs szállítási díj a rendelésed után.

Csomagpontba történő kézbesítés:

Ha átvevőhelyre kéred a csomagod:

2 lehetőséged van.

Átvevőpontba:

Ez általában egy hozzád közel eső benzinkút vagy valamilyen kis üzlet (optika, kis közért, fonalbolt, stb.) Ennek előnye, hogy nem kell otthon ülnöd és várnod a futárt, ráadásul 7 napod van arra, hogy átvedd a csomagod. És végül de nem utolsósorban olcsóbb, mintha házhoz szállítást kérnél.

Javasoljuk, hogy inkább készpénzzel készülj, mert nem minden átvevőpontban lehetséges bankkártyával fizetni.

Hogyan szállítják ki a termékeket?

Rendelésedet a Packeta Hungary Kft. juttatja el hozzád.

Hány nap alatt érkezik meg a csomag?

A rendelésed beérkezésétől számított 2-5 munkanapon belül megkapod a csomagodat.

Tudok a futárnál fizetni bankkártyával?

Igen.

Külföldi szállítást is vállalnak?

Igen, lehetséges külföldre szállíttatni de azt javasoljuk, hogy mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megnézzük neked, hogy a kívánt országba szállít-e a Packeta csoport, illetve, hogy mik az aktuális díjszabások.

VISSZAKÜLDÉS ÉS CSERE

Tudom-e cserélni az online vásárolt terméket?

Az online vásárolt termék esetében nem lehetséges az áru közvetlen cseréje, ezért erre az elállás szabályai vonatkoznak. Ez azt jelenti, hogy a csomag átvételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. 

Ennek 2 módja van:

  • személyesen visszahozhatod üzletünkbe
  • futárszolgálattal küldöd vissza hozzánk

A visszaküldött árut minden esetben ellenőrizzük. Csak kifogástalan állapotú, nem használt terméket tudunk visszavenni, illetve cserélni. Amennyiben mindent rendben találunk, akkor az áru visszaérkezésétől számított 14 naptári napon belül visszautaljuk neked a termék árát.

Amennyiben méret, szín, fazon stb. miatt egy másik terméket szeretnél rendelni, mindenképpen egy új rendelést kell leadnod.

Elállási szándékodat minden esetben jelezd számunkra elérhetőségeink valamelyikén és kérünk, hogy töltsd ki az elállási nyilatkozatot és juttasd vissza hozzánk. A legfontosabb adat, amire szükségünk van:

  • rendelésed száma
  • bankszámla számod és a számlatulajdonos neve (ahova/akinek a termék árát visszautaljuk)

Kérünk, hogy a terméket eredeti számlával együtt és sérülésmentes, eredeti csomagolásban küld vissza számunkra. Elállási jog gyakorlása esetén az áru visszaszállításának költsége Téged terhel. 

A visszaküldeni kívánt terméket személyesen is behozhatod üzletünkbe. Ebben az esetben is hozd magaddal a vásárlást igazoló számlát. Amennyiben mindent rendben találunk, akkor visszautaljuk neked az áru ellenértékét.
Az elállási nyilatkozat letölthető  >>itt>>

 AZ ELÁLLÁSI JOG NEM ÉRVÉNYESÍTHETŐ HIGIÉNIAI TERMÉKEKRE:
A online vásárolt termékekre vonatkozó elállási jog nem érvényesíthető, ha a megrendelt termék olyan higiéniai (pl. lábápolási áru) termék, amely felbontás után egészségügyi, vagy higiéniai okokból már nem értékesíthető újra. 

Meggondoltam magam, lemondhatom a rendelésemet?

Amennyiben meggondoltad magad a megrendelt termékkel kapcsolatban, azt javasoljuk, hogy minél gyorsabban vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon (+36 50 103 7424…ez a leggyorsabb) vagy emailben (info@kenyelmescipok.hu) és jelezd felénk, hogy mégsem kérnéd az árut, mert ha a csomag kiszállítása már megtörtént, akkor a rendelés lemondására is a 14 napos elállás szabályai vonatkoznak.

Nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem. Mi a teendőm ilyenkor?

Abban az esetben ha azt tapasztalod, hogy nem azt a terméket kaptad, amit megrendeltél …semmi gond. Jelezd felénk telefonon (+36 50 103 7424) vagy emailben (info@kenyelmescipok.hu) a problémát. Ebben az esetben természetesen a mi költségünkön visszahozatjuk a csomagot és elküldjük neked az általad rendelt terméket.

GARANCIA, JAVÍTÁS, CSERE

Mennyi a jótállási idő (garancia) a termékekre?

A jótállás (hétköznapi nevén garancia) minden 10.000 Ft-ot meghaladó termékünkre a vásárlástól számított 24 hónap. A garancia kizárólag gyártási hibákra terjed ki. Természetes használatból eredő kopás, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákra nem érvényesíthető a jótállási jog.

 A vásárlástól számított 24 hónapon túl, garanciális igény érvényesítésekor már neked, mint vásárlónak kell bizonyítania szakértői véleménnyel, hogy a hiba oka már a vásárláskor megvolt a termékben (gyártási hiba), és azt nem tartós, természetes használatból eredő kopás vagy rendeltetésellenes használat okozta.

Reklamációs problémám van a vásárolt termékkel. Mit tegyek?

A garancia (jogi kifejezéssel jótállás) azokra a gyártási hibákra terjed ki, amelyek feltehetően már vásárláskor benne rejlettek az eladott termékben. Természetes használatból eredő kopás, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákra nem érvényesíthető a garanciális jog. A jótállás a vásárlástól számított 24 hónapon belül gyakorlatilag gyári garanciát biztosít a termékre.

A hibát haladéktalanul jelentsd be a vásárlást igazoló nyugta vagy számla, valamint a termék üzletünkbe történő visszajuttatásával. Továbbá kérünk, hogy töltsd ki és juttasd vissza hozzánk a reklamációs űrlapot is.

 Cégünk minden esetben jegyzőkönyvet vesz fel, bevizsgálja a terméket, és 5 munkanapon belül értesít a hogyan továbbról. Gyártási hiba esetén első körben ingyen megjavítjuk vagy kicseréljük a terméket. Jelentéktelen hiba esetén pénzvisszafizetésre nincs lehetőség. Ha a javítás vagy csere nem lehetséges, cégünk visszatéríti a vételárat 8 napon belül. A vásárlás napjától számított 24 hónapon túl, garanciális igény érvényesítésekor már neked, mint vásárlónak kell bizonyítanod szakértői véleménnyel, hogy a hiba oka már a vásárlás pillanatában fenn állt és azt nem tartós, természetes használatból eredő kopás vagy rendeltetésellenes használat okozta.

Hol találom a reklamációs űrlapot? 

A reklamációs űrlap letölthető  >>itt>>

Mit szükséges megőriznem a garancia  (jótállás) érvényesítéséhez?

Ami mindenképpen szükséges, az a vásárlást igazoló nyugta vagy számla vagy ezek másolata.

Panasszal, észrevétellel hova fordulhatok?

Panasszal, észrevétellel kapcsolatban készséggel állunk rendelkezésedre. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk.

Szívesen veszünk minden visszajelzést szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, üzletünkkel kapcsolatban.